bad day

Varning för deprimerationspåvärkande text.
Couse i had a bad day today..
Började morgonen med att jag försov mig och hade 20 minuter på mig innan vi skulle åka till bussen. Sen får jag reda på att mamma har sovmorgon så jag måste cykla i en kvart. Det spöregnade och var kolsvart och mitt lyse på cykelt funkade inte. Jag stressade som en tok för att bussen snart gick och när jag kom till busshållsplatsen fick jag vänta skitlänge på bussen. Sen Satte jag mig ner och märkte att jag satt brevid en fylletant som stank rök, så när hon somnade rörde jag mig sakta bakåt i bussen ^^ Kom till stan och missade bussen precis så jag fick vänta i 10 minuter på nästa buss, och det var skitkallt och jag satt brevid en liten 12åring som satt och skrek och grinade och var allmänt jobbig. Hade elevensval och vart tillsagd 30 gånger av 30 olika lärare att man inte fick spela spel på datorn och inte ha jacka på dig. Åt världens äckligaste potatismos till mat. Hade bild och fick färg på hela tröjan. Åkte hem (fick vänta på bussen i en kvart), satt brevid en tant som pratade med mig  24/7 (men jag råkade somna medans hon pratade xD) Kom hem och gjorde té och mackor. Dränkte datorn i téför jag tappade muggen på den. Sen dess har jag inte vågat gjort någonting mer än att kolla på massa One tree hill och lite på ugly Betty.

Visstja, här kommer linnet jag köpte igår på Gina.
I like fairys! (älvor, stavning?)


Nu ska jag dricka ett stort glas kall mjölk.
Puss &herrooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0