hihihi, bus!

Hihi okej, jag kunde väll inte hålla mig borta sååå himla länge x)
Ganska klar tror jag att jag är nu, kanske lite småsaker kvar att fixa bara. Det vart väll ganska okej, lite roligare än den förra iallafall, eller? ;b Någon som tycker att nått vart sämre, eller nått jag ska ändra på? Då är det bara att säga till vetni. Nu ska jag gå och borsta gaddarna, kolla klart på a shot at love with Tila Tequila, och vad ska jag göra sen?.. sova? kolla 2½ män? nej.. kanske plugga lite mer till spanskaprovet? ja -.-

see u tomorrow darlings!
xoxo
f
elicia


gamla vs nya.. lite skillnad på temanen kanske? x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wannabe lisa chen elr?:S ser nästan likadant ut bara att hennes e lite finare,ett tips bara!!

2008-12-09 @ 14:49:59
Postat av: felicia

mja lite faktiskt när jag tänker efter. pepparkaka, luva.. men jag försökte inte att härma henne om du undrar. Ville bara ha någonting juligt, hittade pepparkakan och satte dig en tomteluva för att det såg så tomt ut. :) hennes är finare bla för att hon har lagt ner mer tid på den och för att jag fick göra mig i paint -.- men tack för ehm... tipset?! =)

2008-12-09 @ 17:01:21
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0