mamma

Är hos mamma och har ingenting att skriva. Kollar lite på bonde söker fru samtidigt som jag pratar med Hänipäni som jag ska gymma gratis med en vecka, men vi är så lata såhär runt juletid så vi orkar inte släpa oss iväg. Men det får väll bli en annan gratisvecka för oss ;)

Imorgon är det wolleyboll turnering som gäller! Haha, fyfan säger jag bara. Synd att halva våran klass är så jävla tävlingsinriktade.. Men vi får se, kan ju lyckat iallafall. Sen skulle vi klä ut oss för bästa kläderna vinner sovmorgon men vi är så tråkiga och ska bara vara svarta och vita -.- medans bästaväns klass ska vara kissekatter med öron och hela köret ;D haha! Fan vad jag kommer skratta när vi möter dom.

puss &herroooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0