marieberg

Förlåtförlåt för dålig updatering i helgen, jag har vart så inne i julpysslandet och chokladdrickandet, och så har det varit massa folk här, och så har jag sovit och så.. Helt enkelt inte haft tid eller lust att blogga, men det ska bli skärpning på det nu!

Idag spenderades dagen på Marieberg (ett köpcentrum i Örebro). Var där med syster och köpte julklappar och lite andra saker. Bland annat ett linne på Gina, ett par mjukisbyxor från Cubus och ett par strumpbyxor från Indiska. Tog även en mysig fika på Espresso house, Chai latte och muffins! me like alot :D

Nu ska jag plugga lite matte och sedan sova min skönhetssömn.
Vi hörs förmodligen imorgon om jag har tid..
1 Jag är hos mamma så kanske inte får datorn.
2 Har matteprov på onsdag och måste plugga för jag fattar 0.
3 Måste inviga det nya badrummet lite till.

puss &herrooo<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: No provet har inte jag gjort än & konsumentkunskap är i hemkunskapen :) Det är ju detdär.. lämna tillbaka varor, osvosv! =)

2008-12-02 @ 21:44:34
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0