tycka synd om folk

Hej och förlåtförlåt igen för dålig updatering på senaste tiden..
Detta beror på att vi har haft minst 5 provn dom 2 senaste vekorna, och den kommande veckan ska vi ha ett matteprov, ett engelskaprov, ett spanskaprov, ett soprov och kanske ett noprov.
Det är helt sjukt hur mycket man kan ha att göra! Och sammtidigt som jag pluggade till alla prov vi haft har jag påbörjat en ny design. Så ni kanske kan tänka er hur upptagen jag har varit..? :p

förlåt igen, men nu är det väll bäst att jag sätter igång att plugga på dom 3 proven vi har på onsdag.
Vi kanske hörs senare ikväll. Ha en najs dag.
puss & herrooo

Kommentarer
Postat av: Amanda

vadå för no prov? :O

2008-12-08 @ 20:33:07
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0