our future

Förlåt för att jag inte har lagt ner mycket tid på bloggen dom senaste veckorna, men det är så mycket plugg och provn nu såhär innan man ska välja gymnasie och så. Och skolan kommer ju faktiskt i första hand. School is our future..

Oki, jag vill bara börja med att berätta att jag skulle gå in på Khalids blogg och rösta på Lisa Chen som årets blogg (tycker att ni ska göra detsamma va ;) Ah men då såg jag iallafall att det bara är 18 dagar kvar till julafton och 18 dagar kvar till Indien. Det kommer bli underbart! Och shit vad tiden har gått/går snabbt! Det är snart jul vafan, och 2009! Helt sjukt tycker jag.
 
Idag var det skola som vanligt, slutade 5 över halv 2 och det hände ingenting speciellt där. Sen åkte jag hem och hjälpte pappa att sätta på lappar på saker. Sen laga mat och efter det Idol. Jag tycker nog att Alice var bäst ikväll, eller kanske Kevin Robin var snyggast som vanligt iallafall. Och Alice hade snyggast kläder. Haha, släng gärna in någon kommentar om dagens framträdande. ;>

Nej nu ska jag plugga so och matte. Vi har börjat läsa mitt hatämne i skolan, nämligen geografi. Usch jag hatar det!!! Det funkar värkligen inte för mig. Island Sverige Norge Finland Ryssland och Italien är dom 6 enda länderna i Europa som jag vet vart dom ligger. Resten vill inte fastna i  min hjärna! Det finns 43 eller 46 st.. Det kommer bli IG här asså!

Kommentarer
Postat av: melisa

sv; hahah jag vet menmen det vart bara så ;b

BTW:goeografi är nice :b

2008-12-05 @ 23:14:07
URL: http://baramelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0