varför har 7åringar mobil?

Hej! Jag faktiskt ingenting att skriva om. Jag har ont i huvudet för efter att gått runt med huvudet fullproppat med mattetal, volymer, mått, spanska ord, länder, städer och så vidare, och så vidare dagen ut..

Två saker kan jag iallafall säga;
1. BÄSTYJOHANNNNNNA ska stannnnaaaaaaaaa!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D (happyface<3)
2. Indien in two weeks! Längtar som 17! vill bara komma bort från denhär kalla slaskiga skiten -.-

Och sen måste jag bara berätta en sak som hände på hemvägen..
En kvinna ringde och anklagade mig (med dolt nummer) för att ha skickat sms till hennes sjuåriga son idag. För det första så har min mobil legat i mitt skåp hela dagen, och jag eller någon annan har inte skickat ett sms till han. För det andra.. Har 7åringar ens mobil? xD Jag fick min första mobil när jag gick i 5an eller nått, och då var jag väll typ 11 år. Men sju?! Det lät faktiskt lite överdrivet tycker jag. Vad ska han med en mobil till? spela snake? haha jaja, world keep change..

Nu ska jag duscha kokhett, puss!

Kommentarer
Postat av: Alva

Svar: Hehe ja precis. Tack gumman, du är också snygg! Saknar dig med!

2008-12-10 @ 20:20:52
URL: http://alviewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0