volleyboll

Volleyboll tunering i skolan idag. De som hade snyggaste utklädnaden ska ha tårtkalas, och vi var för taggade ;d tyvär vann vi inte, för det gjorde nåra gröna fulingar ;b men vi hade mestadels kul ändå. Man kunde få fjäskpris också, så när det var en halvtimma kvar sprang millan, melisa och jag fram till alla lärare och sa "nemen gud, där är du ju! Shit vad vi har letat efter dig! Vi ville bara tacka för att vi har dig som lärare..." haha, för dåliga! Sen kom jag in med kommentaren "asså du glänser värkligen, jag lovar! skolan skulle vara värdelös utan dig för man blir på bra humör såfort man ser dig" på varje också, haha. Och sen skämde jag väll ut mig en aning när jag sprang fram till en lärare och ropade "men jocke där är du ju!" och sen fick jag reda på att han hette Andreas. haha, smartass! Men roligast var nog iallafall när lärarna spelade mot laget som vann och vi stod och hejade på lärarna som faan, typ skrek "ge mig ett i, ett m, ett m, ett i, vad blir det? IMMMMMMMIIIIIIIIII" haha, tillslut stod vi bara och väntade på att dom på läktarna skulle kasta en sko i huvudet på oss eller nått..

Bilder kommer sen för jag måste få dom av S, men hon är inte vid datorn just nu.. Det var iallafall allt jag hade och komma med idag, imorgon blir det fika och dansa runt granen i skolan! Vad ska ni göra på eran avslutning? :) puss &herro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0