-

För det första måste jag bara instämma på amandas words när hon säger att hon hatar rubriker. Det är sjukt svårt att skriva rubrik, och ja.. Jag hatar det. ^^

För det andra så åkte Anna ut ur idol igår kväll. Johan kunde ha åkt nu, och anna nästa gång. För fan vad tårarna rann när hon sjöng "over ther rainbow". Men jaja, jag tycker att Johan ska åka ut nästa gång och sen kan programet sluta med att det blir 3 idolvinnare! Så jävla tråkigt varje gång någon åker ut.

Senare/ikväll blir det kanske Johanna &Emilia eller nått. Vi får se :)
puss &herrooo<3


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: hihi, tack :D tkr om att läsa din med. men jag tänker typ aldrig på min blogg längre ;o har inget roligt att skriva om..

2008-11-22 @ 15:49:38
URL: http://aleksandrahs.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hata rubriker! =) Johan skulle ju ut, han kan inte sjunga! :) Han måste ut nästa gång!

2008-11-22 @ 16:33:55
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0