style by stars ♥

Made fore life. i like it! :)
Praoen idag vad väll sådär.. Så tråkit när det inte kommer någa kunder, då står jag bara och kollar på och det känns som jag bara är onödig och i vägen. Menmen, dom får väll skylla sig själva att dom "anställde" mig. haha ;p Får hoppas att det kommer mer kunder imorgon. Btw så vart min arm huggen av en sprutfan idag.. Gjorde inte ont när hon stack in den, men sen när hon spruta in nått hepatit A eller nått så gjorde de ont som fan. Och jag va jätte rädd när jag skulle gå in där, för vi mötte en liten kille som va typ 4-5år och som sa "detdär gjorde jätteont pappa!".. Men jag överlevde iaf. Och det gör hästigt ont nu, så nu ska jag gå och äta glass och tycka synd om mig själv!

Mm, och så har jag hittat världens finaste klänningar på stylebystars!
Jag bara älskar deras klänningar, dom är underbaraa<3
Här är några av mina favoriter..







puss och kram! F


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ungefär klockan 12 (: Dudå? :)

2008-11-05 @ 20:44:12
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0