grattis

Grattis till min älskling Johanna som fyller 15 år idag! Och grattis till Fanny som jag inte har träffat på 1000 år och som också fyller 15 år idag! :) grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis! puss på er sötnosar<3

Usch, jag hade utväcklingssamtal idag, och det var första samtalet jag inte fick skäll på =) Men jag hatar iallafall utvecklingssamtal. Har alltid gjort och kommer alltid göra. Vet inte varför, men det känns bara läskit ;s Usch. Men idag pratade hon bara om mina omdömmen och om betyg och blablabla. Ibland hatar jag att ha en mamma som är lärare. Hon ska alltid ta upp massa frågor om vad vi gör i skolan, vad vi jobbar med på lektionerna, om betygskriterierna och massa jobbigt skit som bara lärare bryr sig om och som tar massa extra tid. :P

För övrigt har jag ingenting att skriva förutom att jag är sjuk imorgon. Jag orkar inte gå till praoen när jag bara ska stå och titta på hela dagarna! Jag gör mer nytta här hemma då jag kan plugga eller nått istället för att stå där borta, få ont i fötterna, och inte göra någonting! Jag har gått dit denhär veckan och förra veckan för att dom har så sjukt god mat, och för att jag får halva priset på maten. :) Men nu tvingar Melisa mig att gå och äta med henne på Engelbrekt, så nu har jag absolut ingen anledning till att gå dit! :P

Jag känner också att jag börjar tappa blogglusten!!!!!! Jag längtar inte längre efter att få sitta och skriva ner saker som intresserar mig, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om så jag skriver jämt om jag jag gör på dagarna. Som om nån bryr sig liksom?! ;s Jag sitter fan hellre framför tvn än att sitta här och skriva om ingenting. Ni ser, nu är jag sådär onödig igen! Nej nu ska jag sluta skriva. Vi hörs kanske imorgon. Massa puss på er som tycker om det jag skriver. Haha bara en som gör men jag vet inte vem... Kanske tomten kanske ;o

ÅÅÅÅhh, nu jag vill ha jul btw! Dom höll på att julpynta inne på Åhléns idag. Affären som ligger mittemot mig praoplats, och jag hade bara lust att springa bort från praktiken över till andra sidan och fråga om dom behövde hjälp med någonting! Det såg så mysigt och kul ut.. MEN JAJA! HEJDÅ BLOGGGGGGEN ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Ja precis (: Jag vet en som var på typ 20:onde plats & kom in =)

2008-11-11 @ 21:20:53
URL: http://amandasstyle.blogg.se/
Postat av: johanna

TACK BBY <3 ÄLSKAR DIG

2008-11-11 @ 23:12:31
URL: http://johannnajohansson.blogg.se/
Postat av: fanny

tack sötnos :)<3<3<3

2008-11-12 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0