happy morning

Ikväll ska jag ligga i sängen senast kvart över 10. För imorgon ska jag vara en happy felicia med mycket energi inför dagen! -.- Haha, nej men jag är så trött&irriterad på allt&alla just nu, så lite sömn skulle nog inte skada, eller vad tror ni? Imorgon ska jag starta dagen med ett smile och ett "hello beautiful" till min spegelbild. (Har aldrig hänt att jag har sagt så förut, men man kan ju alltid hoppas på en bra anledning till det imorgon). Om ni förstår hur jag menar. :) 

   
KLICKA PÅ DOM FÖR ATT SE DOM HÄR UNDER STÖRRE
 
Gick ut en sväng och hittade en gran med ljus i som stod på våran gräsmatta &såg ganska mysigt ut. Vet inte varför, men jag gillar den understa till vänster ganska mkt. ;> Mobilbilder =dålig kvalité!

Imorgon blir det mamma, &kanske ingen uppdatering i bloggen.
Men det märker vi väll isånnafall.  puss&herroooo


Kommentarer
Postat av: rebar1993

ey you det är jag rebar här kolla in min bdb vettu för där kan du se mej höhö you rebar was here you <3



mvh rebar1993

2008-11-26 @ 18:25:32
URL: http://rebar1993.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0