hjälp tack? (a)

Vaknade vid 12slaget, satte mig och gjorde lite på den förbaskade hemkunskapslägenhetsbajset (som jag satt med till klockan 2 inatt), sen fixade jag mig och så och sen vart de marieberg va. Eller vi var aldrig inne på marieberg, men vi åkte till skopunkten och kollade på skor till mig, men mamma gav upp och vart tjurig och tvingade mig iväg därifrån (så blir det alltid) bara för att jag är så kräsen när jag köper skor.

Jag vill ha ett par stövlar.. Dom måsste värkligen kännas perfekta, annars kan jag inte köpa dom. Jag vill inte ha mocka och dom får inte vara för höga, sen vill jag inte ha med massa detaljer såsom spännen och små metallpluppar och skit. Jag vill inte heller ha ett par med massa band som man ska spänna åt (?), och helst ska dom vara svarta. Jag vill inte ha med klack heller för då kommer jag bli ännumera massa lång än vad jag redan är. Någon som vet vart dessa skor finns? Kontakta mig på feeliciaaa_@hotm.. (mobba inte mina e och a). :D Haha nej nu skojjade jag. Men sen tillslut när mamma började bli en aning irriterad så började jag gå mot tygskorna och tog upp ett par vita converse och sa "fasst igentligen vill jag bara ha vanliga tygskor". Men då vart de inga glada miner, så det var bara att lyda mamma och gå ut ur affären och åka vidare.

Hihi, och nu ska jag fortsätta lite med hemkunskapslägenhetsbajset och sen blir det väll att gå och lägga mig om det inte går någonting bra på tv. Någon som vet? hehe, herro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0