home sweet home ")

Hello mina älskade varelser. haha!
Äntligen hemma nu.. Har suttit i bilen från klockan 9 i morse till klockan 8. :b
I fredags vid 4 åkte vi iallafall iväg till en parkering vid ett jättehögt berg som vi skulle gå upp för. Vi gick genom skog, över fjäll, småberg och sjöar. Och det var ju inte rdirekt en stig vi gick på.. Och sen var det jättemycket snö, och så gick vi fel och så vart det mörkt så vi fick ha pannlampor sista biten. Men efter nästan 2 timmars vandring var vi framme vid stugan vi skulle till, och snacka om att våra ben var helt döda! Vi kom fram vid 6 och det var kolsvart ute och massa stjärnor och 5 minusgrader. När vi hade värmt upp oss och så så gick vi ut och ner till en sjö för att grilla korv, och det var mysigt. Sen spelade vi kort och körde charader tills klockan vart 2. Då gick vi och la oss för att vid 1 nästa dag gå tillbaka till bilen. Tillbakavägen tog bara en timme och när vi kom hem var vi ah.. helt döda :p.

Men nu va klockan mycket så nu måste jag gå och duscha och sova.. Prao imorgon ju "/ Ni måsste komma och hälsa på mig, annars dör jag. Kom till cafét inne på träffpunkten mellan klockan 9-16! :D

Lite bilder från Norge... Mer finns på bilddagboken, så ni får gå in där om ni vill se :)

  
   

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vad bra att du skriver vad du heter på bilddagboken också ;D

2008-11-04 @ 18:50:17
Postat av: felicia

de e ändå ingen som bryr sig.. :b

2008-11-04 @ 18:52:06
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0