let it snow

Ganska mysig dag idag faktiskt. Mådde lite bättre än igår också.
På musiken i skolan vart det riktigt mysigt för vi spelade gitarr och sjöng massa julsånger och så kollade man ut och såg snön falla, och herregud vad mysigt allting kan vara ibland =) Längtar till julen gör jag också. Fasen att jag missar självaste julafton :( Ska som jag har nämt tidigare sitta på ett flygplan från klockan halv6 på morgonen till klockan 9 på kvällen. Men vi får väll hoppas att det blir mysigt iallafall, och jag hoppas det är extra mysig mat bara för att det är julafton!

Back to shool.. När vi slutade förändrades mysiga-dagen till snöpulafelicia-dagen. Sven, Patrik, Daniel och några fler stod runt mig och kastade masssa snöbollar på mina ben, och sen kom Kalle och mosa massa snö mot mitt ansikte, och sen stoppa Sebbe in snö Innanför min tröja och massa mobbning därva!. Lite busit vardet. Och stackars Johanna som fick halka runt på kryckor också :( stukade tån, lillklanten. Hoppas det blir bättre snart iallafall. Men det är ganska bra endå eftersom man kan stå brevid dig när folk ska kasta snöbollar, för då säger dom "Nefan, det är fegt att kasta på någon som går med kryckor." hihi, love<3

Nu ska jag fortsätta plugga! Har no-prov på genetik och evolutionen imorgon, plus att jag ska skriva en engelskauppsatts med ca. 40 meningar om Peyton Place, som jag inte ens vet vad det är. Hon sa att det var en serie. Lätt att skriva tre sidor om en liten serie? På engelska också! Jaja, den ska iallafall lämnas in imorgon, och jag har skrivit 1 och en halv mening hittils.

Hardworkwork så att säga. Ha en mysig kväll allesammans. Ska försöka hinna byta header också, men kommer förmodligen inte hinna.
puss &herroooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0