lite sent ute..

Maha, hej bloggis :) en aning sent inlägg, men det är ju fredag, så vad gör det? ;D Vart lite ledsen där ett tag när Lars åkte ut ur Idol, men faktiskt så verkar det inte som att han ville vinna Idol.. Jag tycker att han verkar vara en såndär snubbe som vill sitta och skriva sina egna låtar och spela på sin gitarr och få folk att må bra av hans musik. Och med det har han lyckats med mig iallafall. Hihi. Jag tror alltså inte att han var med i Idol för att han ville bli en famous star som åker runt på spelningar och härjar, utan att han ville höra vad folk tycker om hans musik, hans röst osv, och så är det väll klart att han ville bli lite  "känd" också, men vem vill inte det? ;). Jaja slut pratat om det nu.

Idag på praoen kom Melisa in som en räddare i nöden och ville käka lunch med mig. (Puss på na!) Så vi gick till buggan och käkade tjokismat som fan. Haha, det var kul det! Och på måndag ska vi gå och äta på engelbrekt, haha offer.. Sen när jag sluta praoa vid fyra så gick jag runt lite på stan, och skulle köpa ett par strumpbyxor. (som jag igentligen skulle köpa igår, men jag hade inga pengar löst då..) Men det slutade med att jag köpte ett par vantar på Åhlens och en halsduk på HM, och inga strumpbyxor, för dom hade tagit slut :(. Jaja, så kan det gå.

Sen vid 5 gick jag till Melisas praoplats och gjorde så att hon fick sluta 45 minuter tidigare (a'. Då gick vi och köpte glass och myste, och sen tog hon bussen hem och jag vart hämtad av pappa. När vi kom hem hadde Irene gjort mat till oss. Grillad kyckling och potatissallad, mummms som fan vare! Och sen vart det att kolla på sugiga Idol, och nu ska jag gå och lägga mig för jag har inget annat att göra.

Detta var mig dag. Hur har eran dag varit, och vad har ni gjort? 
Någon som tycker att det var rätt att lars åkte ut ur Idol?
Skriv gärna varför isånnafall :)


Puss &kram och godnatt! /F

Ps. Mina vantar luktade bäver så jag sprutade ner dom i Christina Aguileras parfym "Inspire", och nu har jag fått superkrafter. Ds

Kommentarer
Postat av: melisa

hahahah ja du vet att jag e tjockiiiz :)<3<3<3

2008-11-08 @ 12:26:43
URL: http://baramelisa.blogg.se/
Postat av: Amanda

han tog upp någon annans plats :) han ville ju inte vara med i idol lika mycket som dom andra. även fast jag gillar lars mer än robin e som också hängde löst tyckte jag att lars skulle ut för robin e vill ju vara med mkt mer :) men han är as bra annars & har verkligen en speciell röst! :)

2008-11-08 @ 14:13:14
URL: http://amandasstyle.blogg.se/
Postat av: felicia

Mm, jag håller typ med dig lite där. :b Det var faktiskt ganska okej att lars åkte ut när jag tänker efter. Men BARA om han släpper minst en skiva, annars blir jag arg. Alla som är kvar nu förkänar att vara kvar, för det var dom som verkar villja vinna idol mest av alla. JAG ÄLSKAR LARS RÖST. Tack för att du delade med dig av din åsikt =)

2008-11-08 @ 14:33:31
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0