little too late..

Okei, kanske liiiite sent inlägg, men bättre sent än aldrig va? =)
Idag har vi fixat och donat mest hela dagen. Började med att jag fixade klart på mitt rum och jag och min syster fick ut tre stora svarta sopsäckar fulla med kläder från våra garderober, haha! Sen har vi lindat upp en ljusslinga och massa granris i ballkongräcket, bakat knäck och marknadsnogat, gjort ett kollage med bilder osvosv. :)

Kom även på varför man bara äter knäck på julen.. Jo ni förstår att knäcken består mestadels av socker. Man har i masssssa sirap och socker och sen grädde på det.. Känns väll inte sådär jättebra, men det är det värt för julen är fan ingen jul utan knäck!

Idag (klockan är efter 12) är det första advent också! Och jag har allt sättit upp ljusstaken (som jag tog ner igår från förra julen) i fönstret igen, haha! Men jag tycker det är så sorgligt att ta ner julpyntet.. Ah men sen satte vi ut lite smått med tomtar lite här och där också. Men inte så många eftersom vi ska vänta en liiiten stund till. Förmodligen pyntar vi väll klart nästa helg.

Nej nu ska jag sätta på filmen Bring it on, och sen sova. I llllove it!
Ciao lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0