mamma

Hej bloggis! :)
Förlåt för att jag inte han updatera någonting igår men jag vart lite upptagen för ja baka godaste tårta och sen kom det massa folk och barn och så, så jag hade fullt upp :b Och nu är jag hos mamma, så nu kommer jag inte kunna blogga någonting mer idag. Men vi får se om det blir någonting imorgon.

I morse fick jag iallafall sovmorgon till 10 i 8, de va sköönt! Sen fick jag skjuts av min sister till praoen :) Vid 11 kom Melisa och hämtade mig och så gick vi och åt på Engelbrekt med Hanna och Andrea =).
Sen gick vi och kollade runt på gina som hade fått massa nya kläder, och Melisa kollade på en "skitsnygg" pälsväst ^^ typ brun &skabbig, men ah den va jättefin gumman! buyit :) haha.

Efter praoen kom Hanna och Andra och gjorde så jag fick sluta en halvtimme tidigare och så fikade vi och myste =) Den var mys, och hanna fick en tiger av mig! haha :D Och nästnästa helg ska Andrea jag och Hanna kanske till bodaborg! Hah, vi kommer ega ;) loveu girl! =>

Visstfan, det började regna avloppsvatten idag inne på Träffpunkten. Haha, dom håller på att bygga om garaget som ligger ovanför och så råkade dom borra upp någon brunn så det forsade ner vatten från ca. 10 hål i taket, ett hål vart inne på affären Brothers, så massa kläder vart förstörda och ett hål vart inne på våran resturang över salladsbuffén, och ett vart precis utanför MQ så det kom in massa vatten där och försörde kläder. Och resten var ute i mitten där där det går massa folk och affärerna ligger till höger &vänster :p Så det stod massa personal med hinkar och moppar och höll på, haha lyckat! och vattnet stank avlopp också. Jaja :) nu ska jag gå och äta, annars blir mommisch arisch (: pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0