~ öppet hus

hola bandola'
Det blåser som 17 ute! :o

Idag skulle vi ha öppet hus på våran skola från klockan 5 till 7 eller 8, kommer inte riktigt ihåg. Hade först hjärt &lung räddning i en timma, och massa stod och kollade på när man låg på golvet och pussa på en liten docka. Haha det var sjukt kul och jag skrattade som fasiken för det såg så roligt ut ;b Sen skulle man stå och pumpa på magen med rumpan uppe i vädret, haha.

Sen vid 6 smet jag och bästis iväg mot karro för att kolla på öppet hus. Fick inte jättemycket information, men jaja :b Sen skjutsade dom hem mig, och vi åkte fel ett par gånger och kom till en flygplats och fick göra några u-svängar &massa. Haha, jag hatar den nya vägen och alla 35 nya rondeller dom har byggt.

Min syster har råkat ladda ner msn beta också, och jag fattar ingenting, och jag vill ha tillbaka gamla msn,börjar snart gråta! haha. Någon som vet hur man får tillbaka det vanliga msn??!

Nu ska jag ta en dusch och fixa mina naglar. Komplediga imorgon =sovmorgon!
Men jag har fått en mysig uppgift av pappa som jag ska försöka fixa också.
Resultat får ni kanske se när jag är klar. Det kan nog ta ett par timmar. ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet du vilket gymnasium du ska gå nudå? :)

2008-11-28 @ 14:58:42
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0