pizza &idol ♥

hello darlings! Sitter och pluggar hemkunskapsbajs och peppar inför idol, jag har värkligen fastnat för de. Vi gillart! Idag var praoen ganska okej. Fick en kladdkakebit med glass som tack för hjälpen. Dom är så sjukt generösa asså. not. Men jag struntade i att betala för maten, så jag känade 90 kronor, busigt felicia!

Efter praoen gick jag en stund på stan och köpte två nagellack och ett presentkort på Jack &Jones till brur som vi ska fira i helgen =) Nagellacken jag köpte var i färgerna rött och blått. i llikeit! Sen tog jag bussen hem till mamma, och nu ska jag äta massa hemlagad pizza och snart kolla på idol. i lllike that to.
herroooo<3

Btw måste jag få tag på ett par genomskinliga/svarta leggins. Någon som vet vart det finns? Jag har letat i massor men jag hittar inte! ;z Lisas bild äre. Jag älskar hennes kläder, bilder &stil. Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

De är väll vanliga strumpbyxor som finns i mataffärer typ? :)<3

2008-11-15 @ 15:18:59
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0