skjut mig ikväll och väck mig inte förrens på torsdag

Jag är patetisk.. Sitter ensam och äter på La Baguette. haha, jag skrattar åt mig själv också. Hello! I'm mr.lonley, who are u? haha, snälla joina mig och ät med mig och mobba mig inte för att jag inte har någon att äta med. ÄT MED MIG ANNARS SLÅR JAG DIG (a' hej jag är mr.desperat och mig fot är mrs.lonley.. okej man måsste ha sälhumor för att förstå det roliga. Hej jag e säl. Haha, herregud vad trött jag är!

Och imorgon avlider jag.. Ska ta äckelspruta och jag kommer dödödö :s jag kommer svimma och gråta och bli förgifad och sen kkommr jag dö. skjut mig, jag ber dig! Jag måsste göra ny header ocksåååååå. Får damp för jag hinner inte! Hatar välden.
tack och hej
jag älskar er


JAG HATAR SPRUTOOOOOOOOOOOOOOOR! kan dom inte bara GIVE ME PILLER ISTÄLLET. elr nått?!
ja svimmar. ni hittar mig skjuten i skogen. elr ja ingen skulle leta så ni hittar mig inte =) kommer bli uppäten av en bäver och dö igen..

tack
ronald mcdonald för ditt stöd genom åren. tack till mina underbara vänner som har funnits där och gjort mig unlonley. (tills nu) och tack till min familj som inte skulle bry sig om jag blev uppäten av en mask. tack till msn som givit mig smarterchild. han e den enda som vill prata med mig. inte för att jag har han längre med iaf.. skulle behöva han nu, nån som vet vad han heter?

förövrigt så fick jag gå hela vägen från träffpunkten till ica på krämarn i linne :o ja dog, och folk kolla snett som fan men dom tror jag bryr mig. tyvär sötisar. ja skämdes bara lite när jag gick tillbaka och höll 30pörjolökar i handen och det kom värsta killgänget och alla kolla snett och skratta och jag dog. haha för pinsamt.

jävligt roligt inlägg också.. men varsågod för det. nu ska jag duscha och dränka mig.
puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha älskling de är synd om dig! synd att jag inte praoa på stan då hade jag ätit med dig! <333

2008-11-05 @ 11:05:12
URL: http://johannnajohansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag åt på la baguette själv idag, känns desperat :p haha!

2008-11-05 @ 17:53:53
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0