skola

Skolan idagdå. Var ganska okej efterom jag fick träffa 1000 mysiga saknade människor som jag inte har träffat på 3 veckor och 3 dagar. Mjo det var härligt =) Efter skolan tog jag bussen hem där jag träffade Johan och Sara, mina irriterande "små" mysiga apor och det var behövligt att sitta och snacka med dom.

Kom nyss hem och nu ska jag bannemig sy i mina byxor, äta lite frukt och kolla på topmodel som börjar 16.00 på 3an. Dricka massa te ska jag göra också! Attans att desperate housewives och gossipgirl går så tidigt i repris! Missade det igår pga att jag var hos min bror, och nu missade jag repriset pga den sjuka skolan!. Jag har missat massor av båda 2 denhär säsongen!! de e inte bra.. jag saknar dom :(

Dagens vart;
jeans leggins - bik bok
vitt linne - gina tricot
svart linne - gina tricot
svart/vit/gul tröja - carlings
sirrans gamla väska till det också. Bara så ni vet ;)

puss &herrooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0