snöbollskrig &snöpulning!

Ett litet tips; Om det går massa små idioter i ens klass
så ska man ikke ha mascara i skolan när det finns snö ute på marken.

Idag har jag blivid snöpulad 4 gånger.1 gång inomhus och 3 gånger utomhus,
(på mindre än 10 minuter).
Små underbara pojkar i min klass tryckte upp och gnuggade massa snö i mitt ansikte, samt kasta 1000 snöbollar på mina ben. Det är fan inte rätt att man ska behöva känna sig rädd för att gå till bussen, eller till maten eller vart man nu ska. Man ska väll för fan få kunna gå 50 meter utan att få 40 snöbollar på sig?! Tillokmed inomhus kastar dom på en ;s

Nu fryser jag ihjäl om mina fingrar fasst jag kom hem för 10 minuter sen.
Så dricka varm choklad och äta mandariner ska jag göra nu!


Ha en helmysig dag/kväll. Puss&herrooo♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Var på stan & letade jacka, är tvungen att ha en :p

2008-11-25 @ 17:28:40
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0