städpaus

Gick upp vid tre, och satte direkt igång att städa. Har tagit ut allting ur min garderob och slängt mer än hälften av kläderna som fanns där i. Sen har jag tagit upp alla 34 klädesplagg som låg på golvet och ska tvätta massa och så. Men det vart ändå helt tomt i garderoben. Innan jag började fick man pressa igen dörren för att alla kläder låg hullerombuller osv. Och nu när man öppnar och är beredd på att fånga kläderna som flyger ut så känns det helt konstigt att ingenting händer. Och nu har jag massa tomma lådor också som bara står där och ser tomma ut. Men pappa ska hjälpa mig och fixa i min garderob och hänga upp mer pinnar och ställa dit en sko grej och så, så det kommer bli asbra! 

Har äntligen fått bort msn beta nu också, och nu har jag även fått tillbaka vanliga msn, med lite hjälp av kalle<3. Men det är inte riktigt samma msn som det jag hade innan jag fick beta, dethär är typ någon blandning mellan gamlagamlagamla msn och vanliga msn.. Men det får väll funka. Det är mycket bättre än beta iallafall!!!

5 steg för få bort msn beta, och få tillbaka gamla med en blandning av nått annat;
1. tryck på start och sen på kontrollpanelen.
2. tryck på lägg till och ta bort program, och leta upp msn beta.
3. ta bort msn beta.
4. gå in på http://swedish.toggle.com/lv/software/download/kl58873.htm.
5. installera msn gratis och glöm inte bort att spara det!
Hoppas att dom som vill hittar och förstår, annars kan ni bara fråga om det är någonting. :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0