det rök om huset

Okej, jag hadde skrivit massa och när jag publiserade så förrsvann allting, men vi kan säga såhär.. Första pannkakan vart kolsvart och det var rök överallt, det var dimma i alla rum och det var sjukt nära att brandvarnaren började pipa, men jag hann öppna alla dörrar och fönster innan. Sen vart pannkakorna bättre och bättre förutom den sista som rann ner på golvet och vart uppslickad av kissen.

Menmen, Jag fick ju mina pannkakor och min varma choklad (som hann bli jummen innan jag började äta) tillslut. Så varför klaga? :) Nu ska vi åka till falken och hämta pappas pizza och min sallad och sen ska jag fortsätta kolla på Camp Rock på 5an, som började 17.25. Joe e sötis ja. :)
herro sötizar. ♥
 
  


Kommentarer
Postat av: adina

Men hihi, vad lyckat ^^ hoppas att dom vart goda iallafall :)

2008-11-08 @ 22:14:04
Postat av: felicia

haha javet! xD de vart UUUNDERBART goda :D

2008-11-08 @ 23:50:57
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0