cccandy :)

ja är glader :)) hahah, det är nämligen nytt "tittarrekord" ;d muhah tönt eja..
Iallafall så har jag jätteont i hjärtat och tror att jag kommer dö om ca. 47 sekunder. Men de e ok annars, för när jag kom hem från Disa så hadde mamma köpt en jättestor skål full med goooodis :D:D She know what i lllike. ;> Så ikväll vid halv 10 ska jag lägga mig framför tv och mula massa godis och kolla på Sing a long men Amy Diamond och Erik Segerstedt och massa -.-, mihi. Nu måste jag äta för min mamma är lite galen. Haha, Peder sa förut för ca. 2 timmar sen att jag skulle mata Bamse och sen glömde jag bort det, så kom han nyss och sa. Oj åt han upp allting?. Ja ba oops. Haha, så han fick mat och choklad av mig och då vart han glad. :)


En gammal bild på en vacker Disa,
och en kladdkaketaggad Felicia. ♥


Ah för er som inte fattade så är Bamse en kissekatt d; haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0