when i ruled the world'

hejjsan hoppsan. :)
Vad har ni för er då? jag har nyss duschat ich ska nog snart gå och lägga mig och läsa om några gymnasium. Vi var ju på gymnasiemässa på Conventum, och gissa om man fick 1000 papper elr inte..... Svar: jo! haha. Alla mina funderingar på Thoren business school lades ju iallafall ner när jag såg vem som jobbade där. Mjo en hårig mus vi namn Mantin Hylén, hahaha våran äckliga solärare som vi hade i åttan och vi som värkligen äääääälskade varandra. nooot! haha usch, vi var typ som katt &hund. uäääääh hemska tanke om att ha han i lärare i TRE fucking år. NO WAY!
Jaja. Träffade en del saknade människor där iallafall. T.ex Hanna &Alva. Andrea den jäveln va sjuk, *slåslåslå*. Haha åkte moppe med sandra dit i prickig jacka och gul hjälm också (y)..

GRATTIS PÅ 15ÅRSDAGEN KLARA BTW <3<3
nu får du fucka lagligt hur micket du vill! =)

jag känner att det är många som fyller nu.. menmen :)


Tack vare Johan så har jag har blivit in love with coldplay. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0