gymnasium'

Tjululu bloggen ♥
Kom nyss hem från gymnasieinformationen, och just ny känns mitt  huvud som en avokado fullproppad med frågor. Så illa är det. Jag har ingen aning om vad jag vill gå på för gymnasie. Jag tror det blir något i Örebro iallafall.. Det blir nog lättast så, annars måste jag ju även fixa pengar och boende mm. Så det står nog mellan 2/3 skolor, Virginska, Risbergska elr kanske John bauer. Sen kommer det jobbigaste, att välja linje. Det finns så himla många att välja på!
- frisör, virginska?
- mode &design, virginska?
- hotell &restaurang, virginska
- media, virginska?
- media, john bauer?
- beteendevetenskap, risbergska?
- barn &fritid, risbergska?
- RMS, risbergska?

Alltså herregud.. :/ Dethär kommer inte bli lätt, och jag känner värkligen hur paniken börjar komma. Jag har ju lixom bara 3 månader på mig att välja.
Men är det någon som har gått på någon av dom skolorna/linjerna så skulle jag bli jätteglad om ni kontaktade mig.. Skriva en kommentar eller någonting :)
Det skulle vara underbart isf..
Vi hörs nog imorgon, ska kanske på Sannamarken först och sen hem till mamma, så jag får se om datorn är  ledig där. ♥
puss! /f


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tror nog media på virginska är bättre än på John Bauer. Vet en som går på John Bauer & han säger att man inte får någon bra utbildning där :)

2008-10-09 @ 15:50:14
URL: http://amandasstyle.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svar till Amanda: mjo jag vet.. Alltså jag vet inte vad jag vill! vad ska du gå? (:

2008-10-09 @ 22:03:46
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0