haha

hahaha, Sandra är cp x) Jag tog en "jättesöt" bild på henne och så fick hon damp och slängde sig över mig så att jag typ ramlade av stolen och fick ett bord i halsen. Hahaha asså seriöst våran humor slår allt :D Fick värsta skratt anfallet förut när Maggan, våran gammla tantlärare läste en berättelse och där det stod "Han kysste henne och lade handen mot hennes bröst" och Ninos "värsta porr vafan" haha skrattade i 10 mninuter så att maggan vart värsta ledsen, varje gång vi tittade på varandra så började vi asgarva. haha jaja.
Vi hörs när jag kommer hem! PUSSS!

Haha, film om sandra som visades upp på storbild inför klassen! (<-- kliiiicka)



Haha gullan, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0