hejs'

Efter skolan tog Olivia♥ och jag bussen till fjugesta för att gå på sannamarken :). Kännde för att vara lite tjocka, så vi köpte massa godis, munkar och sockervadd (blått suklart!). Sen träffade vi lite folk och så.. Sen träffade jag mamma och peppe, så då gick vi och åt pizza, och sen gick vi hem.. Sen dess har jag suttit och försökt pluggat hemkunskap ;s Man ska typ låtsas om att man ska flytta in i en lägenhet, och sen ska man köpa möbler och skit för 30000 och inreda och så.. Jag fattar varken självaste uppgiften eller vad det har med hemkunskap att göra. Menmen.. Och så ringde Immi, våran söta lilla lärare hem till min mamma för att jag och Kajsa satt och kastade "bönor" på en tjock lärare ^^. Haha
Jaja.. Nu ska jag gå och duscha, och sen sovelisova =)
Imorgon är det matteprov! WIIIIIE, jag har värkligen väntat på den dagen, och nu äntligen!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D::DD::DD
(KILLME)! Ja fattar 0 av jävla phytagoras sats å skit. Han kan ta sig! gå och slicka en skål elr nått..
puss! /f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0