helo'

Ja e hungri..! Kännde att blev tvungen att få ut det innan jag började skriva..
Jaja.. Kom nyss hem från téa som blev en storstor tjej idag :) Hon är världens goaste!
Hon hade fått en bilbana som man kör med sånnadär dosor som typ ser ut som en pistol, i present. Och hon va så söt för att hon bara höll in knappen hela tiden så att bilen åkte utanför banan, så tillslut så bytte vi så att min bror hade hennes kontroll och hon hade en som inte var inkopplad, fasst hon trodde att det var hon som körde.. Hihi lite kompliserat vart det där ja. ;) Jag har lite bilder också, men dom vart så suddiga för jao glömde kameran så jag fick ta med mobilen.. men ja kanske lägger in nått en annan dag :)
Jag kommer iallafall inte updatera någonting i morgon, och kanske ingenting på söndagen heller, för jag ska ju till stockholm :d:d:d Och vi kommer hem på söndagskvällen, men vi får la se ;)..
Nu ska jag gå och duscha, och sen gå och lägga mig.. ska upp klockan 5 imorgon.. Vi gillart!

Och jag fyller år om 24 days ;D
Då blire pankakstårta för hela slanten!<3

puss &godnatt! /f

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-10-04 @ 12:44:01
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: felicia

tack detsamma du! :)

2008-10-06 @ 16:54:44
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0