höst'

hey bloggen! ♥
Idag kom jag på att det värkligen är höst ute nu! No more summer.. Och snart kommer vintern också.
+ att jag har åkt på värsta förkylningen och fått lite smått feber på köpet, men jag överlever. Hur är det med er, kära läsare? åxo sjuka och snoriga?
Skolan idag var för jevla jobbig, matteprov, idrott, musik och massa skit. =/ Sen efter skolan på hemvägen gick jag in på ica och köpte naturgodis, för att klara av resten av kvällen. Fryser gör jag också, fasst jag ligger här i sängen under mitt stora tjocka duntäcke. Snart ska jag äta också! Hungri som 17 är jag.

Men först tänkte jag bara tipsa om en liten sak, nämligen raggsockor!
Det är så himmla mysigt nu på hösten, och varmt och skönt! Snyggt äre också men raggisar till leaggins/strumpbyxor.
men då ska de vara svarta byxor, men färgen på raggisarna spelar ingen roll, vit/grå/blå/rosa/grön/orange/gul.. ? Allt är snyggt!
Nu ska jag sätta på tv;n och tycka ännu mer synd om mig själv. Vi hörs imorron.
puss! /f



myyyyyyyys!

Kommentarer
Postat av: sara

Gud så mys! Jag måste också ta och köpa ett par :)

2008-10-09 @ 10:37:29
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: andrea (:

mys med raggsocker :D <3

2008-10-09 @ 13:48:48
Postat av: felicia

svar: jag vet, det är underbart mysigt! =)

2008-10-09 @ 14:59:52
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0