ingen bloggning på en vecka!

Godmorgon! ♥
Allt bra med er? jag har lite ont i magen.. kan bero på att jag inte orkade göra någon frukost, så det fick bli godis -.-
Jag ska snart gå och fixa iordning mig för att åka till disa :) vet inte vad vi ska göra. Blir väll film och fettiskväll som vanligt ^^. Vicko kanske kommer till henne också.. dubbelmys! =)

Ja visstja, tänkte berätta att jag kanske inte kommer blogga någonting förens på söndag också, eftersom jag ska åka till min syster i norge imorgon.. men jag kanske kan låna hennes dator någon kväll och skriva ett kortisinlägg, men vi får se. :) Men vi kanske hörs mer ikväll förresten, det beror på när jag kommer hem från disa. jaja, nu måste jag gå.
Ha ett bra lov mina små älsklingar :D!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det går förresten inte att adda dig ;o

2008-10-28 @ 12:34:52
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0