marieberg

Marieberg med mamma idag :) köpte inte mkt eftersom jag inte hade några pengar med mig, men det vart iallafall ett par benvärmare på Gina tricot och sen massa godis på Coop. Det var "haloweenrea" så godiset kostade 3,90:- hg (y).
Sen åt vi på Mcd, en dubbelchees ;d och sen hem och mummsa godis, chips och filmen Love Guru. haha så jävla skön film ;D. En aning onyttig kväll ja.. Men lite nyttig var jag iallafall eftersom jag gjorde fruktsallad förut. haha, känns bra! ;> Nu vettefan vad jag ska göra så det blir väll att leta lägga sig och läsa en tidning eller nått.. Hörs imorgon. lovee ♥


Visstja glömde skriva till det i förra inlägget, men grattis Kenza till priset för årets blogg! (en mini laptop som hon direkt gav bort till en annan bloggerska men iallafall, grattis! :)




Love guru!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag såg det live! =)

2008-10-19 @ 00:00:32
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0