norge

hejj bloggis! :)
Jag snodde sirrrans dator och tänkte skriva ett snabbisinlägg. ;> Vaknade kvart i 10 imorse ;o har gjort de hela veckan + helgen och jag förstår inte varför.. Aja, mamma och peder satt och åt frulle, så då satte jag mig framför tvn och kolla på någon konstig film som gick.. Kommer inte ihåg vad den hette, men den hadlade iallafall om 3 killar som var ute och åkte båt och så vart dom jagade av pirater, och sen sjönk deras båt och dom simmade i land och fick bo där i 10 dagar. Sen kom piraterna dit, och sen kommer jag inte ihåg vad som hände, men den slutade iallafall med att dom kom hem, haha ;D.

Sen gick vi ut och skulle gå ner till stan, och för att komma dit så fick vi gå i en halvtimmes nedförsbacka med kringelikrokväg ;b fan vad jobbigt det var, och ni kan väll tänka hur de var att gå hem sen! jaja, sen kom vi dit och då satte vi oss och fikade på något mysigt café. Varm choklad och nått fikabröd med kokos på ^o) nu vet ni det också! haha sikket intressant inlägg.

Men nu är maten klar så nu ska jag gå och äta. :) kycklingköttbullar och potatismos ^o). haha, men jag är inte hungrig för jag har nyss proppat i mig en halv 200g chokladkaka med smartisar ;D Jajaja.. kort på massa skit kommer när jag kommer hem. pusshej (: ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vart i Norge är du? Jag har nämligen bott där i två år i Voss. Det är sjukt fint där vid sjön och så.. bara så du vet hah :D

2008-10-30 @ 20:41:14
Postat av: felicia

Haha, jasså :) Jag är nämligen i Voss för min syster bor här, nästan precis brevid en sjö. Haha :) Ah det är skitfint här. Du får gärna kika in här nästa vecka då jag har kommit hem, för då kommer jag lägga ut en del bilder, och vem vet, du kanske känner igen dig? ;) =)

2008-10-30 @ 20:50:01
URL: http://feliciasv.blogg.se/
Postat av: melisa

men lolipop det är inte så jag menar, orka ladda upp i varje inlägg, jag vill ju att det ska komma av sig självt ;b<3

2008-10-30 @ 23:35:41
URL: http://baramelisa.blogg.se/
Postat av: melisa

svar; jaja men jag får väl gö så då jag gjort om designen haha, pusseli<3

2008-11-01 @ 00:07:08
URL: http://baramelisa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Om du sett från när han steg in på audition så ser du att han har förändrats :p

2008-11-02 @ 00:53:22
URL: http://amandasstyle.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

hehe oja =) !

2008-11-02 @ 20:18:20
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0