oktober'


Andrew, baby!


Yeeey, det är 1 oktober idag :D
= jag fyller om 26 dagar! (27:de).. längtalängtalängta :)!


Iallafall.. Mamma är på någon kurs och Peder sitter i möte, så det var bara att promenera i 20 minuter hem från bussen idag för min del.. Men det var faktiskt lite mysigt, för det regnade som 17 ute så det bara sprakade på luvan när man gick. :)
Annars har dagen gått ganska snabbt, det tackar vi för. Sista lektionen vi hade var musik, villket var lite kul. Patrik och jag satt nämligen och tog kort på musikläraren som då och då gör värsta minen så att hon ser ut som en sork eller nått. Och så satt vi och skrattade åt det en bra stund, (dvs tills folket fick damp på oss). Föressten, på tal om ingenting.. Är det någon som har lust att hjälpa mig med min header? Alltså hur man får dit den och så.. Jag fattar 0 och det vart ju inte bättre av att Melisa stod och försökte förklara fasst jag bara blandade ihop allting hon sa, så att jag tillslut gav upp att ens lyssna på vad hon snackade om.. Men aja, nu är jag iallafall så hungrig så att jag tror att jag dör.. Så nu måste hitta någonting att äta och sätta mig med mitt tjockistäcke framför tvn, det är typ det enda man känner för att göra när man tittar ut på dethär tråkiga vädret..
Men vi hörs väll kanske lite senare..
puss! /f

Kommentarer
Postat av: Anna

Din blogg är bra! :) fortsätt kämpa med den.. kram, Anna

2008-10-01 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0