Parfymtips

Här kommer fyra utav mina favorit parfymer.
Ni måsste förstå att det är väldigt svårt att förklara hur parfymer luktar,
men jag gjorde mitt bästa. Nu ska jag plugga inför provet imorgon.
puss&kram<3


Christina Aguilera.
Denna parfym, är ganska ny.
Den lutkar underbart gott, fasst kan bli lite för söt ibland.
Mamma tyckte att den var för söt, men jag tycker att den luknat mummms!
Direkt när man har tagit på den luktar den ganska starkt, men det gör väll alla parfymer. :)



Paris Hilton
Denhär parfymen luktar riktigt gott.
Den har en söt doft, ungefär som godis eller nått.
Den är ganska lik Christinas, men denhär luktar mer godis.
Många tycker nog att den luktar för sött, men inte jag.
Jag älskar den.


Armani Diamond
Hmm. Vet inte riktig hur jag ska förklara denhär doften.
Den luktar typ varmt eller nått. Lite mer vuxet kanske.
Den luktar jättegott, men om man mår illa så luktar den inte lika gått.
Så mår man bara mer illa när man luktar på den. Fasst den luktar jättegott annars!


Britney Spears.
Denhär parfymen har varit min favorit en längre tid.
Jag började älska den när jag gick i 6an eller nått.
Dess lukt påminner lite om vanilj typ.
Den luktar också typ ganska varmt &tryggt.
Jag tror att denna är min favorit utav alla =)

Haha, det är så sjukt svårt att förklara parfymdofter..
Ni får helt enkelt gå och lukta på dom själva. :D

Kommentarer
Postat av: andrea (:

jag har paris hilton och britney spears parfymer ;D

jag saknar dig <3

2008-10-22 @ 18:35:24
Postat av: Angelica Norman

Spännande:)

2008-10-22 @ 23:48:45
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Angelica Norman

tack=)

2008-10-23 @ 22:42:17
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Li

Jag har Heiress by Paris Hilton och älskar den:)!



Ha en bra dag!



Titta gärna in på min blogg om du har lust!



Kram

2008-10-25 @ 13:41:14
URL: http://www.sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0