provprovprov

hej bloggis! Jag har inte haft tid att skriva på ett par dagar för vi har haft svenskaprov, engelskaprov och massa spanskaglosor. och så har vi så mycket annat att göra i skolan, tillexempel 2 häften i so och matte. Men nu är jag tillbaka =) Fredag idag, så skönt! idag hade jag på mig en t-shirt från Carlings, en tröja från only, nya jeansen från Bik Bok och mina Vagabond skor från Din sko. (skrev bara för att Melisa "wannaben" bad om det. ;) Haha, ah idag slutade jag 20 i 2 och då tog jag bussen hem till mamma, somnade på bussen och vaknade hållplatsen innan den jag skulle gå av på. Tur där! sen fick jag gå hem för mamma var sen från jobbet. När jag kom hem satte jag igång nerladdningen på One Tree Hill episode 6, som jag ska götta mig framför snart när de är klar :D I love oth! Någon mer som gör? :) Och jag kan faktiskt början på en låt som är med i nått avsnitt på season 6, antingen var det i episode 4 eller så var det i 5an, jag kommer inte ihåg, och jag vet inte vad den heter ;D men status iaf ;) haha. Har ni några planer inför helgen då? Imorgon ska jag kanske till IKEA med mamma och kolla på saker till vårat nya badrum, och sen efter det ska jag kanske lägga mig och kolla oth. Sen på söndagen ska jag åka till pappa :D och hjälpa han att packa och märka..
Visstja, Sandra fyller 15 år idag också! grattis gummsi!! Och jag fyller faktiskt år om exakt 10 dagar.. hihi, skojj skojj skojj =).
Kan inte updatera någonting mer idag eller imorgon för mamma ska ha datorn och skriva omdömen hela helgen. Nu är oth klart! vi hörs! pusssss älskis ♥


Kommentarer
Postat av: melisa

hahaha vad bad jag om din fjärt? ;)<3<3

2008-10-17 @ 23:06:23
URL: http://baramelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0