rösta ffs!

Nu är det såhär att min kompis syster Amanda är med i en Christina Aguilera look-a-like tävling på mtv. Man ska altså rösta på den som liknar Christina mest. Och sen är det så att Amanda är sjukt lik henne på både bilder och i värkligheten, lita på mig jag såg henne senast igår. Och hon skulle bli så grymt glad om hon vann dendär tävlingen. Så jag tycker att du ska klicka på länken här nedanför, sen trycka på ringen framför Amanda och rulla ner och trycka på OK.

Klicka här för att rösta på Amanda. Och när ni har gjort det..
Klicka där igen och rösta en gång till! Det bästa är att det går att rösta hur många gånger som helst :D

Klicka här för att komma till hennes blogg där du kan se bilder på henne osv. :)

Have a nice day lovers ♥
Vi hörs lite senare, för nu ska jag ut.

Kommentarer
Postat av: Emelie

aouch! hon var lik:)

2008-10-21 @ 17:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0