shool'

skuulan suger!! Så jävla tråkigt ;b jaja, keep out..
Bara 8 månader kvar, sen är det sommarlov &sen gymnasiet.. (Y)
Föresten så bestämde vi oss att följa med till Indien igår! :) Så pappa bokade, och klockan halv 6 på morgonen den 24december åker vi från Arlanda, och vi är framme i Goa klockan 20.55 -.- Får sitta på ett flygplan hela julafton, kuljul! Jaja, får hoppas att det blir värt besväret iallafall. Jag läste om nån utflykt där som vi ska åka på, och då ska vi stanna och bada vid ett vattenfall där det hoppar runt massa små nyfikna apor runt omkring oss. Fatta vad mysigt!
Men back too school, jag måste dra nu.. våran lektion börjar om 5 min..

puss! /f


Lite bilder från Goa i Indien, klicka för att se dom större :)

Kommentarer
Postat av: melisa

åhhhhh fan vad kul, vill också utomlands ju :(<3<3

2008-10-02 @ 19:59:06
URL: http://baramelisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Jag vet! :D:D Längtar som 17 baby! <3<3

2008-10-02 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0