skogen

Hejj bloggen! jag kom nyss in efter att ha tagit en långpromenad med mamma i skogen. Ganska skönt &mysigt faktiskt, men fick jädrigt ont i stortårna eftersom skorna var lite outgådda. Jaja, vad händer idag? det är frågan.. Jag ska nog klippa mig, och sen åka hem till pappa där vi kanske ska fira mig :)) me lllike<3 sen ska jag sova och vakna upp lycklig och glad!
Det känns lite sjukt nu när man kollar på klockan och ser att den bara är 12 ;o känns som mer. Men ni har väll inte glömt bort att ställa tillbaka den en timme va? det är vintertid nu folket! :D Känns mysigt. Mamma sa förut att medeltemperaturen nu skulle ligga på 5 grader om man räknara med både dag och natt. Så nu kommer det bli kallt och frost. wiiie, snart vinter och snart Indien! ♥ Gud vad mysigt det ska bli med en massa små apor hoppades överallt *drömmer mig bort*. jäjä, back to reality. nu ska jag klippa mig. Kan också avslöja att jag hadde över 30 besökare igår, och den röda tråden låg på 60! maha ;d det över.. status wtf.
pussspussspusss.


hittade en mmmysig skogsbild också! =>


Kommentarer
Postat av: anna

vad mysigt ! nu vart jag också sugen på att gå ut och gå ^^

2008-10-26 @ 14:23:34
Postat av: felicia

hihi, mjo de va mysigt! :D

2008-10-26 @ 14:25:37
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0