snart så..

Godmorgon bloggen!
Jag har precis packat klart det sista, och strax bär det av till norge..
Mamma och Peder gick och duschade, så jag passade på att sätta mig här en liten stund. Åh, jag orkar inte åka dit. Jag ska sitta bak i en bil i 10 timmar, tjoho! ..
Jaja, vad gör man inte för att få träffa sin syster? :) (och för att få present (a).

Visstja, igår åkte jag hem till Disa. vi var där en stund, sen gick vi hem till vicko där vi tittade på tv, gick och köpte godis, och hyrde filmen 21. Den var bra :) Sen fick jag mina presenter, och sen gick vi hem till Disa igen och åt mackor, och sen tog jag bussen hem. Mamma kom och mötte mig (a'. Vi åt mat och kollade på nån konstig film. men den var ganska bra. jag kommer inte ihåg vad den hette ;p

Men jaja, nu tjatar mamma på mig att jag ska börja packa ut i bilen.. Vi hörs på söndag och jag hinner skriva, det beror på när vi kommer hem.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0