stockholm'

Heyy bloggen! ♥
Herregud vad längesen det var.. Förlåtförlåtförlåt för dålig uppdatering!  Men jag kom hem så sent igår och vad riktigt trött, så jag orkade inte sätta på datorn. Menmen, nu är jag här! Och nu tänker jag lägga in lite bilder från Stockholm också. Riktigt roligt var det där, och jag hittade massor av saker, men eftersom jag inte hade så mycket pengar så vart det inte så mycket som fick följa med mig hem för denhär gången.
Idag i skolan hände ingenting speciellt. Puff(Sandra) och jag hade ju iallafall lite kul på svenskan, haha! Vi satt och peta på han som satt framför oss, så att han fick dampelidamp och böjade slå oss med böcker. Haha, i skolan skrattar man värkligen åt allting som inte ens är roligt bara för att resten suger.
Jaja, nu ska jag titta vidare på Top model, och sen ska jag gå ner och baka kladdkaka =)
Kommer kanske inte skriva någonting mer ikväll, för halv 7 ska jag på gymnasieinformation på skolan.. Men ha en bra kväll! lovee.
puss! /f




     


T-shirt/tunika från monki 180:-
Strumpbyxor från hm 98:-
"puderborste" från hm 39,50:-
Mascara från Åhlens 150:-
T-shirt från monki 100:-

♥ tack pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0