johannna.johansson.blogg.se

Hellu bloggen! Har nyss fixat klart Johannas blogg :) snyggt varte, för snygg är hon. :) Och nu ska jag snart gå  ut och fortsätta med mitt underbara  orvarbete ;> haha. Taggatagga. Men först ska jag äta någontig, annars typ dör jag. Skuulan var väll okej idag, förutom att fucking gurra och daniel tha  wannabe ska hålla på hela tiden. Men jaja odm är dumma i huvet och fattar ingenting, synd för dom.. jag överlever :) I morgon är det gymnasiemässa på Conventum. Usch jag hatar att välja gymnasium, så sjukt svårt. Om det är någon som har några tips eller nått så är det bara att säga till. tack gärna. Funderar på risbergska beteende eller barn&fritid, men vi får la se. Visstja, jag måste göra hemkunskapsläxan sen också. Vi ska låtsas om att vi ska flytta in i en lägenhet eller nått och sen ska vi handla för 30 000 och skriva upp vart och vad vi har köpt de, och sen ska vi typ inreda en lägenhet eller nått? jag fattar ingenting. haha. Men nu måsste jag dra.. Vi hörs kanske lite senare.

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack älskling!.

2008-10-20 @ 19:28:20
URL: http://johannna.johansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Randigt på vadå? :)

2008-10-20 @ 21:38:53
URL: http://amandasstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Det är en bakrund! :D

2008-10-20 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0