pluggaplugga'

Skolan var väll okej, slutade ganska sent + att jag hade ont i huvet och va allmänt irriterad på allt och alla hela dan, men annars vare bra :b iallafall så efter skolan åkte jag upp på stan och gick runt där med Daniel en stund, och sen kom Peppe och hämtade mig. Åkte hem, åt och har pluggat fram tills nu. Därför har jag inte bloggat nått, för att mamma har suttit brevid min och kollat på och hjälpt mig när jag pluggat. Nu sitter jag här och äter popcorn och lyssnar på Mikas lovelie låt Happy ending, den är jättegammal, men fortförande så himla skön. Jag har gått runt och lyssnat på den hela dan också. Snart ska jag fan gå och lägga mig.. Är jättetrött, och det är så himla skönt att gå och lägga sig och krypa ner under sitt varma mysiga duntäcke♥ mums! nu ska jag göra tre uppgifter till i no:n, äta upp mina popcorn och gå och borsta tänderna och lägga min och läsa en tidning elr nått :) Jag längtar tills imorgon, då är det lovelie fredag! = so, matte(kommer säkert få tillbaka proven), håltimma, idrott, håltimma, spanska & slutar 20 i 2. + Att imorgon får vi ju veta varför Kenza är så glad också ;) Det får vi ju inte glömma bort. ska nog kanske göra ny header också.. börjar tröttna lite gran på min ;p men vi får se! :)
puss! /f



mikalapika - Happy ending  (inte riktigt den riktiga variationen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0