grattis käjs ♥

Vaknade upp på Millans golv i morse ^^ det var lite bus... Men vi var lite lata och försov oss en kvart, men vi han endå =). Somnade lite sent igår.. Igår kväll gick vi och mötte Johanna my darling vid bussen typ kvart i 7, sen gick vi in på ica och köpte tuggummin, och sen upp till gården och satt och anackade med massa och spelade kort och nördade, sen när klockan va 5 i 9 kom vi på att vi ville ha chips, så då skjutsa sebbe ner oss på moppen, 3 på en moppe (y). Ah så dom vart väll lite sura eftersom dom precisskulle stänga och vi va lite sega. Men sen iallafall gick vi upp mot gården och så satt vi ute på en tappa i typ 2 timmar, och Daniel typ låg i mitt knä medans jag höll på med hans hår och gjorde värsta "emo"frisyren, backslick, elstöt och massa, de va mys ;d och haha, vi puttade in Anton i en buske, hihihi.. Ah och sen gick vi hem och la oss vid typ 12 elr nått, och Millans mamma va så söt och kom in mevarma mackor och varm oboy =) och på morgonen fick jag 55 minuters sovmorgon (y) så himla skönt va det :) Skolan gick snabbt också, underbart! och imorgon efter skolan ska jag upp på stan med Kajsa, sötisen som jag inte har träffat på år och dar, och som faktiskt fyller 15 år idag! GRATTIS babyhun ♥.. Får väll ta någon födelsedags fika imorgon nu när jag har fått mina pengar och allt. Jaja.. vad har ni för en då, en onsdagseftermiddag som denna..? det är ju inte det roligaste värdet ute, och det går inte heller något bra på tvn.. Typ bara the hills på mtv, men det orkar jag inte titta på =).. Nej nu ska jag gå och kolla om vi ar några kakor!
Ska till mamma imorgon, så i får se om jag skriver någonting.
Pussss &kramizzzZzzzzZZZZZZzzarrrr! hahahaha.

& ja ska (as i said before) köpa dessa sniggingar imorgon!
Dom finns på Bik Bok för 299:- :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Snygging jag älskar dig!

2008-10-15 @ 18:01:00
Postat av: i love juhannnnni!

du är snigg om nån! :D älskar dig, dig, dig<3

2008-10-15 @ 18:30:13
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0