bäversvans

yeeeeey, kanske lir Hjo endå =) bero på om hanna kan, men vicko och jag kan iallafall :D Desvärre följer inte Disa med denhär gången :/ får inte sen sist.. :@ DUMMA MAMMA.
bollbollboll..
Iallafall så hoppas jag att hanna kan, jag villllljavilljavill! :D
förlåt för tjat..

Idag har jag mest bara tagit det lugt. Käkat massa glass med masssa fryyyysta hallon och koooolasååååååås ♥ ♥ ♥
Och sen skulle rota igenom min äckliga storasysters rum efter kläder, och vad tror ni jag hittar? -Jo min Tjockiströja för 590:- som har varit borta i 3 månader!!!!!! Den som jag bara har andvänt en enda gång, och som jag har tjatat om varje dag i 3 månader..... åååååååååh jag blir så arg så arg så arg och så himla irriterad! sist jag frågade henne om den va igår, ja ba "har du värkligen inte sätt min gul/svart/vita tröja som ja köpte i stockholm?" hon ba "eeh, neee.. men den kommer säkert fram snart." ååååh. Sen när jag hittade den vart jag så arg så jag blev tvungen att städa hela köket. Om ni undrar så städar jag när jag är arg, för det går så snabbt då.. jaja, förlåt för ointressanta inlägg idag.. Men så kan det gå ibland.
Imorgon ska blire Karslund arena klockan 9 och kolla på killarna i skollaget som spelar skol sm :) tagga! och jag kanske inte kommer updatera någonting imorgon, för ja ska sova hos millan ♥
Men jag skriver när jag kommer hem på onsdag :)
love på er! ni är bäst<3

En bra låt som man blir lugn av när man är stressad i onödan.. I love it;
Hello Saferide - The Quiz


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

kan icke göra såna headers haha :P

en blogggerska gjorde te mej =/

2008-10-13 @ 23:00:36
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Disa

jasså ska jag inte med ;)? jag har faktiskt inte frågat än men jag gissar ganska starkt på ett nej :/;b<33

2008-10-14 @ 18:45:20
Postat av: felicia

men hoppppppas! hah, vicko sa att du inte skulle med ;b men fan om du får, för kul!! :D<3<3

2008-10-15 @ 17:19:43
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0