idol'


Kollade ni också på idol förut?
Vem tkr ni är bäst isf? Jag tkr Alice, hon har så underbar röst!
Och sen är hon så himla fin åxo.. Jag vill också vara kines/asiat eller vad hon nu är!..


Jaja.. Jag är äntligen klar med headern nu iallafall! Jag har suttit och försökt laddat upp den i 3 timmar, men sen så kom jag på hur man gjorde det! Haha jag gjorde den i paint också.. Duktig felicia!
Men min dator är lite knasig, så kan ni skriva en kommentar ifall någon bild på headern är suddig? Och isånnafall villken, så är ni söta.

Visstja, jag behöver lite hjälp av er..
Det är såhär att min pappa och hans tjej ska åka till indien 24december - 1januari.
Och jag vet inte om jag ska följa med eller inte! Och jag säga till han om jag ska det senast imorgon ;s
Jag vill inte åka för att:
- Jag missar mysiga julafton hemma med pyntad gran, paket &god frukost med gröt, ägg &varm choklad och grejor.
- Jag missar nyår!!
- Jag missar mellandagsrean
- Jag missar örebrocupen inomhus
Men samtidigt så kommer allt detdär att komma nästa år också.. Man åker ju inte till Indien varje år direkt.
Snälla lämna en kommentar!
Men nu ska jag gå och diskutera Indien med min syster.. Vi hörs imorgon, mina söta små readers =)
puss! /f

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vad svårt jag vet faktiskt inte!

ojj vilken hjälp jag var då:P:P:P

2008-10-06 @ 16:49:37
Postat av: felicia

Haha, nje kanske inte.. Men nu ska jag åka iallafall :) känns bra! <3

2008-10-12 @ 11:24:24
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0