you raise the sunshine everywhere

Min babe åkte hem förut :( saknar henne redan!
hon är så himla underbar, jag förstår inte ♥
Vi pusslade, dansade, sjöng om 17, gjorde kladdchoklad, åt kakor &vindruvor, kollade på barnprogram, sprang och jagade varandra runtrunt i hela huset, flög flygplan, bärde runt på katten, lekte kurragömma under täcket &i garderoben, åt kladdkaka, drack obo'y, bytte om 320 ggr, och ja.. Hadde almänt funny så att säga ;). Därför  har jag inte heller skrivit någonting idag. Har helt enkelt varit upptagen =)
Och nu sitter jao och kollar på idolklipp från igår.. Alice Svensson och Lars Eriksson är så jävla bäst! skulle kunna sitta och lyssna på när just dom två personerna sjunger, hela natten. Jag skulle aldrig aldrig tröttna! Johan Palm är också riktigt bra föresten, men inget slår A och L ;) Vad tycker ni sötisar? vem är bäst och vem är sämst? ;b
Jaja.. Kul inlägg!.. Men det kommer väll något lite intressantare inlägg sen. :)
pusssss! /f


Man kan inget annat än älska dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag bara ÄLSKAR johan! han är så jävla snygg, och sjunger så sjukt bra!!!!!!!!! Jag ska gifta mig med honom när jag blir stor, jag lovar :D:D!

2008-10-12 @ 17:55:40
Postat av: felicia

hahaha, mjo han är bra han =) lycka till! ;>

2008-10-12 @ 17:57:01
URL: http://feliciasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0