again again and again.

ello darls'. :)
Idag var soläraren sjuk så vi fick  sluta en timma tidigare.
 Sjukt skönt eftersm vi igentligen skulle ha redovisat idag. Orkade inte åka hem idag så först åkte jag med millan upp på stan. Fikade på Suppan (mitt nya smeknamn för supreme^^) och sen råkade vi gå förbi Parfym Pia, och jag blev tvungen att gå in och kolla om dom hade några nya nagellack. Dumt gjort tycker jag ^^. Hittade ett jättegulligt rosa/genomskinligt med lite större bitar i (typ glitter). Skitsött så det sitter på mina naglar nu.

Jag hatar att inte alls vara godissugen när världens bästa pappa köper semla och godis till mig. men det gick allt ner endå ;b. Snart ska jag till em, ska duscha och äta och så men sen lämnar jag er hela helgen fram till söndag. Höhö, lämna en tår om ni saknar mig.

Köpte liten present till syster på stan också. Vart alltså inte hårprudukterna, men ni får se vad det är efter den 7nde (; Nu ska jag ta en halvtimmas tuplur innan jag hoppar in i duschen. Har inte sovit bra alls dom senaste nätterna och i moorse försov jag mig en timma men kom endå bara 2 minuter försent. Starkt jobbat fellllly! :D


Såhär kan det förresten gå för en söt liten dum blondin
när hon ska åka swonboard för första gången ;d<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0